נתניהו: "זרים לא יכנסו למדינה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "זרים לא יכנסו למדינה"
    ראש הממשלה בטקס
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בטקס נטיעת עץ עם היועץ הבכיר לנשיא ארה"ב ג׳ארד קושנר בחורשת האומות של קק"ל בירושלים

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הטקס: "באתי עכשיו מקבינט הקורונה. יש לנו כרגע מגפה חדשה שמתפשטת, עם נגיף שאנחנו עדיין לא יכולים לדעת על טיבו. המוטציה הזאת יכולה להיות גם קורונה 2. לפיכך, החלטתי אתמול ומימשנו היום את ההחלטה לסגור את השמיים של מדינת ישראל".

    נתניהו הבהיר כי "זרים לא ייכנסו למדינה, זולת חריגים כמו דיפלומטים. ישראלים שיחזרו מחוץ לארץ החל מעוד 48 שעות, יכנסו לבידוד במלוניות. אם יחזרו תוך 48 שעות יוכלו להיכנס לבידוד בבית".

    נתניהו הוסיף, "אני יודע שזו החלטה קשה אבל אין לנו ברירה. אני מבין את הקושי שגם נגרם למשפחות, למטיילים, לכולם. אבל ההחלטה הזאת היא קריטית משום שאנחנו חייבים לשמור על הבריאות ועל החיים שלכם. ההחלטה הזאת תקפה כרגע לעשרה ימים עם אפשרות להארכה".

    בסיום דבריו אמר ראה"מ, "אנחנו הצלחנו בצורה יוצאת מן הכלל מול הנגיף הראשון של הקורונה, הצלחה שהיא עולמית. גם בהשתלטות על המגפה וגם בהבאת מילוני חיסונים לכאן. כשם שהשתלטנו על הנגיף הראשון, אנחנו גם נשתלט בהצלחה על הנגיף השני".



    0 תגובות